subota, 31. siječnja 2009.

Winx



OVO JE BLOG NA KOJEM JE SVE O WINX CRTIČU. Tek sam otvorila ovaj blog. Ja sam Dora a na ovom blogu ću biti Tecna. Onaj tko hoće biti još jedan autor neka mi se javi. Možete biti Musa, Stella, Layla, Bloom ili Flora_ ja sam Tecna. JAVITE SE

Broj komentara: 5:

  1. wauuu Dora pa i ti si napravila jedan blog spot ja trenutno pravim o svojuim prijateljicama kisssssss sretno iii da ne zaboravim mogul;i bbiti stella al na ove blogove se ne moze biti autorke!!mislim kod nas nemoze kod mene sarer anje i takoo...

    OdgovoriIzbriši
  2. eyy doraa pogledaj ovaj blog sam napravila za svoje naj prijateljice kao tebe anju saru i adrijanuu!hihi pa pogledaj http://www.najboljeprijateljice-alma.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. mogu li biti bloom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!plizz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. jaaaa molimte bit cu najbolja jer imam cool slike

    OdgovoriIzbriši